افتتاح و بهره برداری از کتابخانه پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۸ کد : ۳۶۱۳ اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید:۴۰
افتتاح و بهره برداری از کتابخانه پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

همزمان با ساخت و تکمیل ساختمان دانشکده پردیس، کتابخانه مرکزی نیز به این دانشکده منتقل و در روز 24 خرداد ماه و با حضور ریاست دانشکده، معاون آموزش، معاون توسعه و مدیر آموزش مورد بهره برداری قرار گرفت.

این کتابخانه دارای مخزنی حاوی ۱۳ هزار جلد کتاب فارسی و  ۵۰۰ جلد کتاب لاتین و فضای نسبتاً مناسبی برای مطالعه دانشجویان و اساتید گرامی می باشد . قسمتی از  کتابخانه جهت سایت رایانه برای انجام جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و امور پژوهشی دانشجویان در نظر گرفته شده است و با عنایت به پذیرش رشته پزشکی در سال ۱۴۰۱ جهت رفع نیاز دانشجویان این رشته و همچنین رشته‌های دیگر و به روز رسانی منابع، از سال قبل تاکنون حدود ۵ هزار جلد کتاب، ۷۰ قفسه (کتاب و مجله) و ۷۰ میز و صندلی مطالعه به مجموعه کتابخانه اضافه شده است.

همچنین جهت ارتقای نرم افزار کتابخانه، نرم افزار تحت وب آذرسا خریداری و نصب گردیده است.

  دکتر همت معاون آموزشی و پژوهشی نیز در حاشیه این بهره برداری اظهار داشتند این کتابخانه که حاصل تلاش شبانه روزی مدیریت دانشکده علوم پزشکی ساوه و کلیه پرسنل شاغل خصوصاً خانم پیشوایی مدیر کتابخانه می باشد نویدبخش روز های روشنی برای آینده علمی مجموعه دانشکده است و لذا امیدواریم دانشجویان و اساتید محترم حداکثر استفاده از این امکانات ببرند.


نظر شما :