راه اندازی سامانه پیشینه پژوهش در ایرانداک

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶ کد : ۳۶۲۴ اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۵۲
راه اندازی سامانه پیشینه پژوهش در ایرانداک

قابل توجه اعضای هیأت علمی، دانشجویان و پژوهشگران

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، سامانه پیشینه پژوهشی را در نشانی https://pishineh.irandoc.ac.ir/ برای خدمت به نظام کشور راه اندازی کرده است.

این سامانه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران کمک می‌کند تا از پیشینۀ کار خود در پایان نامه‌ها و رساله‌ها و پیشنهاده‌ها در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) در نشانی https://ganj.irandoc.ac.ir/  آگاهی یابند و از کار دوباره پرهیز کنند و با منابع کنونی درباره پژوهش خود نیز آشنا شوند. از دیگر کارکردهای این سامانه، پیشگیری از بدرفتاری علمی در نخستین گام یک پژوهش، با آگاه سازی استادان و نهادهای تصمیم گیر در دانشگاه ها و پژوهشگاه‌ ها از کارهای همانند است. برای کاربست این سامانه، کاربران می‌توانند پس از نام نویسی، وارد سامانه شوند و درخواست خود را وارد کنند. نتیجۀ بررسی کارشناسان آموزش دیده ایرانداک در کوتاهترین زمان برای کاربر و نیز همه کسانی که کاربر بخواهد، فرستاده می‌شود.


نظر شما :

سیده مریم حسینی ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۸
سلام ببخشید من همه مراحل رو رفتم برای ثبت نام در سامانه پیشینه پژوهش با کلی سختی ثبت شد اما در ورود هم به مشکل خوردم مدام میگه نام کاربری نامعتبره من چندین بار امتحات کرذم رفتم و برگشتم .ایمیل جدید ساختم راه های مختلف رو ولی باز همونه چیکار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۷

سلام
لطفا شماره تماس خودتون رو یادداشت کنید. باهاتون تماس گرفته میشه.